چگونه شماره کارت را به شماره حساب تبدیل کنیم؟

چگونه شماره کارت را به شماره حساب تبدیل کنیم؟

آنچه در این مطلب می خوانید

تبدیل کردن شماره کارت به شماره حساب یکی از روش‌های جدیدی است که در سایت‌های اینترنتی انجام می‌شود. اما نحوه تبدیل شماره کارت به حساب چگونه است و چطور باید به صورت اینترنتی این کار را انجام دهیم؟ در این مقاله قصد داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید.

 

نحوه تبدیل شماره کارت به شماره حساب چگونه است؟

پیش از اینکه درباره مراحل و فرایند تبدیل شماره کارت به حساب صحبت کنیم، ابتدا باید این نکته را بدانید که هر سایتی قابل اعتماد نیست و بهتر است برای انجام این کار حتماً از خدمات سایتی استفاده کنید که نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد.

اگر سایتی که انتخاب کرده‌اید ای نماد داشته باشد، مشکلی بابت دریافت خدمات از سایت نخواهید داشت. حالا که دیگر می‌دانید کدام یک از سایت‌ها قابل اعتماد هستند، بهتر است شماره کارت بانکی که قصد دارید آن را به شماره حساب تبدیل کنید، آماده نمایید.

 

تبدیل شماره کارت به شماره حساب

 

 خوبی این روش این است که شما علاوه بر شماره حساب خودتان، می‌توانید شماره حساب هر فرد دیگری را هم بدون اطلاع او به دست بیاورید. البته این کار جنبه قانونی دارد و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند. به طور مثال اگر بخواهید برای فردی به صورت غافلگیری پولی واریز کنید، بدون اینکه از خودش شماره حساب بگیرید، می‌توانید از طریق تبدیل کردن شماره کارت به حساب، این کار را انجام دهید. در سایت ما یعنی سایت بانک یار، امکان تبدیل نمودن شماره کارت شماره حساب وجود دارد. حتی شما می‌توانید با تبدیل شماره کارت به شبا در سایت ما، شماره شبا خودتان و افراد دیگر را هم به دست بیاورید. اما مراحل تبدیل کردن شماره کارت به حساب شرح زیر است.

  • ثبت نام و ایجاد پنل کاربری در سایت بانکیار

ثبت نام در سایت بانکیار، برای استفاده از خدمات ضروری است. بنابراین ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید.

  • ورود به پنل کاربری از طریق رمز عبور

در صورتی که قبلاً در سایت ما ثبت نام نکرده‌اید، باید حتماً یک پنل کاربری و رمز عبور به نام خودتان بگیرید. این پنل کاربری از طریق وارد کردن شماره تلفن همراهی که به نام خود شما ثبت شده، ایجاد می‌گردد. یک کد تائید به شماره حسابی که در سایت وارد می‌کنید، ارسال می‌گردد. پس از نوشتن این کد در سایت، مراحل ثبت نام به پایان می‌رسد و پنل کاربری به نام شما در سایت ساخته می‌شود.

  • انتخاب نام بانک

حالا که در سایت با موفقیت ثبت نام کرده‌اید، باید نام بانکی که قصد دارید شماره کارت آن را به حساب تبدیل کنید، در سایت بانک یار پیدا نموده و روی آن کلیک کنید. به این صورت وارد صفحه اصلی بانک می‌شوید و خدمات مورد نیاز همان بانک را دریافت می‌نمایید.

  • انتخاب گزینه تبدیل کارت به حساب

از آنجا که در سایت بانک یار، خدمات متعددی ارائه می‌شود، گزینه‌های زیادی پیش روی کاربران قرار دارد. به عنوان مثال در سایت ما علاوه بر تبدیل شماره کارت به حساب، کاربران می‌توانند خدماتی چون تبدیل شماره کارت به شبا و تبدیل شماره حساب به شبار را نیز دریافت نمایند. اما از آنجا که هدف ما از توضیح این مراحل به دست آوردن شماره حساب از طریق شماره کارت است، کاربر باید در این مرحله تبدیل کارت به حساب را انتخاب نماید.

  • وارد کردن شماره کارت بانکی

 هر کارت بانکی یک شماره ۱۶ رقمی دارد که روی آن درج شده است. در صورتی که بخواهید از خدمات سایت استفاده کنید، باید شماره‌های خواسته شده را به صورت دقیق در پنجره‌ای که برای نوشتن شماره کارت مشخص شده، وارد نمایید. دقت کنید اشتباه نوشتن شماره کارت موجب استعلام شماره حساب اشتباهی می‌شود و مسئولیت آن به عهده خودتان خواهد بود.

  • پرداخت هزینه

 در سایت بانکیار مبلغی حدود ۱۲۵۰ تومان برای هر تراکنش کاربران دریافت می‌شود. این مبلغ در قیاس با هزینه‌هایی که افراد دیگر برای مراجعه حضوری به بانک یا استفاده از روش‌های دیگر پرداخت می‌کنند، بسیار کم است. پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر سایت بانک یار انجام می‌شود و شما باید برای پرداخت اینترنتی، کارت عضو شتاب و رمز دوم داشته باشید.

  • دریافت شماره حساب

آخرین مرحله پس از بررسی اطلاعات صاحب حساب، دریافت نمودن شماره مورد نظر است. پس از وارد کردن شماره کارت و پرداخت هزینه، اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی فرد مورد نظر روی صفحه می‌آید و اگر اطلاعات صاحب حساب مورد تائید باشد، کاربر می‌تواند با کلیک کردن روی گزینه دریافت حساب، شماره حساب مد نظر خود را در عرض یک دقیقه دریافت نماید.

کلام آخر

در این مقاله به مراحل تبدیل شماره کارت به شماره حساب اشاره کردیم. در صورتی که فرصت کافی برای رفتن به بانک را ندارید و به دنبال یک روش سریع و امن برای استعلام شماره حساب می‌گردید، سایت بانک یار بهترین گزینه است. زیرا سایت ما پشتیبانی آنلاین دارد و در هر ساعت از شبانه روز در هر جایی که باشید می‌توانید از طریق گوشی موبایل یا رایانه شخصی به اینترنت متصل شوید و خدماتی چون تبدیل کارت به حساب را از سایت ما با پرداخت هزینه ای اندک دریافت نمایید.

 

بیشتر بحوانید : دریافت نام صاحب حساب با شماره شبا 

 

سؤالات

 چرا باید شماره کارت را به شماره حساب تبدیل کنیم؟

در صورتی که برای استعلام شماره شبا به شماره حساب نیاز داشته باشید یا برای نقل و انتقال‌های مالی بخواهید از شماره حساب استفاده کنید، می‌توانید شماره کارت را به حساب تبدیل کنید.

چطور شماره کارت بانکی را به شماره حساب تبدیل کنیم؟

این کار به صورت دستی امکان پذیر نیست. شما باید از طریق نرم‌افزارهای آنلاین در سایت‌های معتبری چون بانک یار، شماره کارت را به شماره حساب تبدیل نمایید.

پیمایش به بالا