تبدیل شماره کارت به نام صاحب حساب

تبدیل شماره کارت به نام صاحب حساب

آنچه در این مطلب می خوانید

آیا تا کنون برای شما پیش آمده که قصد انتقال پول از طریق روش کارت به کارت را داشته باشید، اما نام صاحب حساب را ندانید؟

حتماً به خاطر نداشتن شماره حساب هم دچار تردید شده‌اید و نمی‌دانستید آیا پول را به فرد به حساب فرد درستی واریز می‌کنید یا خیر. برای جلوگیری از این گونه نگرانی‌ها یک راهکار بسیار ساده وجود دارد و آن هم تبدیل شماره کارت به شماره حساب است.

 

 نحوه تبدیل شماره کارت به نام صاحب حساب

اگر این سوال برای شما پیش آمده که چگونه شماره کارت را می‌توان به نام صاحب حساب تبدیل کرد، باید بگوییم که این کار بسیار ساده و سریع انجام می‌شود. اگر شما با خدمات سایت بانک یار آشنایی داشته باشید، خیلی راحت می‌توانید در سایت ما ثبت نام کنید و از طریق نرم‌افزار آنلاین تبدیل کارت به حساب، خیلی راحت نام صاحب حساب مورد نظرتان را پیدا کنید.

یکی از خدمات ارائه شده در سایت ما علاوه بر دریافت شبا و تبدیل شماره کارت به شماره شبا، تبدیل نمودن شماره کارت بانکی به شماره حساب است. در طی این فرآیند، کاربران می‌توانند نام صاحب حساب مورد نظر خود را نیز مشاهده نمایند. پس از اینکه کاربر تصمیم به تبدیل شماره کارت به حساب را بگیرد، می‌تواند شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی مورد نظرش را در سایت بانک یار وارد کند. به این صورت هنگامی که قصد استفاده از نرم‌افزار تبدیل سایت بانک یار را داشته باشد، قبل از دریافت شماره حساب، می‌تواند اطلاعات هویتی مانند نام و نام خانوادگی صاحب حساب را در سایت بانک یار مشاهده نماید. بنابراین اگر شما عزیزان قصد دارید از روش کارت به کارت برای جابجایی پول استفاده کنید، اما نمی‌دانید نام صاحب حساب چیست و می‌خواهید مطمئن شوید که پول را به حساب فرد دیگری واریز نمی‌کنید. اول وارد سایت بانک یار شوید و پس از وارد کردن شماره کارتی که در دست دارید، نام صاحب حساب را ببینید. سپس عملیات انتقال خود را با خیال آسوده انجام دهید.

 

دریافت نام صاحب حساب

 

روش‌های دریافت نام صاحب حساب

درست است که تبدیل شماره کارت به نام صاحب حساب در سایت‌های معتبری چون بانکیار بسیار ساده است. اما اگر امکان استفاده از روش‌های اینترنتی و پرسرعت را ندارید، باز هم راهکارهای دیگری برای به دست آوردن شماره حساب وجود دارد. البته این روش‌ها فقط شما را به شماره حساب می‌رسانند و نمی‌توانند نام صاحب حساب را برای شما پیدا کنند. شما اگر به بانک هم مراجعه کنید و شماره کارتی را به متصدیان بانک بدهید، نمی‌توانید نام صاحب حساب را از آن ها بگیرید. زیرا اطلاعات هویتی مشتریان در اختیار دیگران قرار داده نمی‌شود.

 

مراحل دریافت نام صاحب حساب با شماره کارت

در بخش‌های پیش به صورت مختصر درباره نحوه دریافت شماره حساب از طریق شماره کارت صحبت کردیم. اما در این قسمت می‌خواهیم با ارائه جزئیات دقیق‌تر مطالبی را درباره نحوه استعلام شماره حساب و به دست آوردن نام صاحب حساب از روی شماره کارت عنوان کنیم. این مراحل عبارتند از:

  • ثبت نام و ساخت پنل کاربری در سایت بانک یار

برای اینکه بتوانید شماره کارت را به نام صاحب حساب تبدیل کنید، ابتدا باید در سایت ما ثبت نام کنید. ثبت نام هم بسیار ساده است در قسمتی که برای وارد کردن شماره تلفن همراه مشخص شده، یک شماره فعال که به نام خودتان ثبت شده، بنویسید. پس از دریافت کد تاییدیه که از طرف سایت برای شما ارسال شده آن را در کادر مورد نظر وارد کنید. به این صورت شما می‌توانید در سایت بانک یار عضو شوید.

  • انتخاب گزینه تبدیل کارت به حساب

 اگر قصد دارید نام صاحب حسابی را پیدا کنید، باید روی گزینه تبدیل شماره کارت به حساب کلیک نمایید و شماره کارتی که در دست دارید را داخل کادر مشخص شده بنویسید. پس از انجام این کار اطلاعات صاحب حساب که حاوی نام و نام خانوادگی صاحب حساب است به نمایش در می‌آید تا کاربر مطمئن شود که عملیات مورد نظر او به صورت صحیح انجام شده است.

اگر فقط به نام صاحب حساب نیاز دارید در همین مرحله می‌توانید کار خودتان را متوقف کنید. اما اگر می‌خواهید شماره حساب را هم به دست بیاورید، باید وارد مرحله بعدی شوید.

  • پرداخت هزینه تراکنش

در صورتی که بخواهید شماره حساب را دریافت نمایید، باید ۱۲۵۰ تومان به صورت اینترنتی واریز نمایید. سپس گزینه دریافت شماره حساب برای شما فعال می‌شود و می‌توانید روی آن کلیک کنید.

کلام آخر

نحوه تبدیل شماره کارت به نام صاحب حساب را در این مقاله توضیح دادیم. یکی از خدماتی که شما می‌توانید از سایت بانک یار دریافت کنید، تبدیل شماره کارت به شماره حساب و دریافت نام صاحب حساب است. در این مقاله درباره مراحل و نحوه به دست آوردن شماره حساب اشاره کردیم.

 

بیشتر بخوانید : دریافت نام صاحب حساب با شماره شبا 

 

سوالات

آیا می‌توان از روی شماره کارت به نام صاحب حساب رسید؟

بله با تبدیل شماره کارت به شماره حساب، می‌توانید نام صاحب حساب را هم دریافت کنید.

نام صاحب حساب را از کجا پیدا کنیم؟

از طریق سایت‌های معتبری چون بانک یار، می‌توانید با تبدیل شماره کارت به حساب نام صاحب حساب را هم دریافت نمایید.

 

پیمایش به بالا