تبدیل شماره کارت به شبا و حساب بلو بانک

تبدیل شماره کارت به شبا بلو بانک

آنچه در این مطلب می خوانید

بلو بانک نوعی بانک دیجیتال در بانک سامان است که هر عملیات بانکی از طریق اپلیکیشن آن به صورت آنلاین انجام می‌شود. اگر قصد استعلام شماره شبا بلو بانک را دارید، خیلی راحت می‌توانید با تبدیل شماره کارت به شبا آن را به دست بیاورید.

بلو بانک چیست؟

بلو بانک، یک سامانه آنلاین در حوزه بانکداری و متعلق به بانک سامان است. این بانک دیجیتال تمام وجوه مشتریان را تضمین نموده و آن ها را در صندوق ضمانت سپرده ‌های بانکی آن هم در نزد بانک مرکزی نگه می‌دارد. افرادی که در این بانک دیجیتال حساب داشته باشند، کارت‌ های مخصوصی به نام بلو بانک دارند که پیش شماره بانک سامان را دارد. تمامی واریز‌ها و برداشت‌های بلوبانک به شبکه سراسری بانک مرکزی متصل هستند و هرگونه پرداختی که در سامانه شاپرک و شتاب انجام شود از طریق بانک سامان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

افرادی که بخواهند در بلوبانک حساب باز کنند و یک بلوکارت داشته باشند، باید از دوستانشان که این کارت را دارند بخواهند تا یک دعوتنامه از طریق اپلیکیشن برای آن ها ارسال نمایند. سپس می‌توانند اپلیکیشن مورد نظر را دانلود کنند و در بلو بانک حساب افتتاح کنند.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب نیز شامل اصل کارت ملی، کد رهگیری، ارسال عکس آن و … می شود. این مدارک باید از طریق یک شماره تلفن همراه که به نام متقاضی است ارسال شود.

شماره شبا بلوبانک

دریافت شماره شبا بلو بانک

حالا که با بلو بانک و نحوه افتتاح حساب در این بانک دیجیتالی آشنا شدید به سراغ نحوه دریافت شماره شبا بلوبانک می‌رویم. برای این کار کافی است شماره کارت بانک سامان را داشته باشید تا بتوانید آن را به شماره شبا تبدیل کنید.

سایت بانکیار دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و امکان محاسبه آنلاین شماره شبا بلوبانک را برای مشتریان بانک سامان فراهم نموده است. انجام این کار بسیار ساده است و وقت زیادی از مشتریان بانک سامان نمی‌گیرد. نحوه تبدیل شماره کارت به شماره شبا به شرح زیر است.

  1. ثبت نام در سایت بانک یار
  2. وارد نمودن شماره تلفن همراه
  3. ورود به صفحه بانک سامان
  4. انتخاب گزینه تبدیل کارت به شبا
  5. وارد کردن شماره کارت بلو بانک
  6. دریافت شماره شبا

شماره کارت بلو بانک

تمامی سپرده‌های مشتریان بانک سامان که در بلوبانک افتتاح حساب نموده‌اند، نزد این بانک نگهداری می‌شود و وجوه آن ها در صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی توسط بانک مرکزی نگهداری می‌شود. تمام این حساب‌ها نیز یک کارت بانکی دارند و تمام کارت‌های بلوبانک پیش شماره کارت بانک سامان را دارند. این شماره کارت مانند سایر کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب است و مانند تمام کارت‌های دیگر می‌توان در شبکه‌های سراسری و پرداخت مانند شاپرک و شتاب از آن استفاده نمود. با توجه به اینکه نظارت بر مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و شماره کارت‌های بلو از طریق این بانک با دقت بالایی صورت می‌گیرد، کاربران بلوبانک و بلوکارت هیچ نگرانی بابت سرقت اینترنتی اطلاعات خود ندارند.

مزایای بلو بانک چیست؟

با توجه به مواردی که درباره بلو بانک سامان مطرح شد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اصلاً مزیت این کارت چیست و چرا باید به جای کارت‌های معمولی، بلوبانک سامان را دریافت کنیم؟

مزایای این کارت عبارتند از:

  • امکان کسب درآمد از طریق بلوبانک

افرادی که بلوبانک را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند و کد مربوط به افتتاح حساب را برای دیگران ارسال کنند با جذب هر مشتری جدید، می‌توانند ۳۰ هزار تومان به عنوان جایزه دریافت کنند.

  • تضمین نگهداری اطلاعات بانکی

تمامی اطلاعات و مدارک هویتی مشتریان در بلو بانک کاملاً محرمانه است و با استفاده از روش‌های سختگیرانه از آن ها محافظت می‌شود. بنابراین این بانک دیجیتال، تضمین نگهداری اطلاعات را به کاربران خود می‌دهد و مسئولیت هرگونه اتفاقی را به عهده می‌گیرد.

  • دارا بودن سیستم بیومتریک

افرادی که قصد ورود به اپلیکیشن بلوبانک را دارند، نیازی نیست که همیشه از طریق رمز عبور و پسورد این کار را انجام دهند. زیرا می‌توانند با فعال کردن سیستم بیومتریک از طریق تشخیص چهره و اثر انگشت خیلی راحت وارد اپلیکیشن شوند.

  • امکان دریافت شماره شبا با شماره کارت بلو بانک

یکی دیگر از مزایای کارت‌های بلو، امکان دریافت شماره شبا از طریق شماره این کارت‌ها است. خدمات مربوط به دریافت شماره شبا بانک سامان و بلو بانک نیز در سایت بانک یار انجام می‌شود. برای این کار کافی است مشتریان بانک سامان شماره کارت خود را در سایت بانکیار وارد نموده و آن را به شماره شبا تبدیل نمایند.

کلام آخر

در این نوشتار به بررسی نحوه تبدیل شماره کارت به شبا بلو بانک در سایت بانکیار، اشاره کردیم. خدمات متعددی در سایت بانک یار ارائه می‌شوند که از جمله آن ها می‌توان به دریافت شماره شبا، تبدیل شماره حساب به شبا، تبدیل شماره کارت به حساب و تبدیل شماره کارت به شبا اشاره نمود. در صورتی که نیاز به هر یک از این خدمات دارید، می‌توانید به سایت مراجعه کنید یا با کارشناسان بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

سوالات

چگونه شماره کارت بلو بانک را به شبا تبدیل کنیم؟

با ثبت نام در سایت بانکیار می توانید خیلی ساده و سریع شماره کارت خود را به شبا بلو بانک تبدیل نمایید.

بلو بانک چیست؟

بلو بانک نوعی بانک دیجیتال در بانک سامان است که هر عملیات بانکی از طریق اپلیکیشن آن به صورت آنلاین انجام می‌شود.

پیمایش به بالا