دریافت نام صاحب حساب از شماره شبا

دریافت نام صاحب حساب از شماره شبا

آنچه در این مطلب می خوانید

 

 یکی از مشکلات اکثر کاربران بانکی این است که هنگام واریز پول به یک شماره حساب نام صاحب حساب را نمی‌دانند و همین باعث می‌شود تا دچار سردرگمی شوند. زیرا مطمئن نیستند آیا پول را به حساب فرد مورد نظر خود واریز کرده‌اند یا نه. اما یک خبر خوش برای این افراد وجود دارد. آن هم این است که امکان دریافت نام صاحب حساب از شماره شبا فراهم شده است.

نحوه دریافت نام صاحب حساب از شماره شبا

محاسبه شماره شبا روش‌های گوناگونی دارد که یکی از آن ها تبدیل شماره حساب به شبا است و هنگام انجام این فرایند امکان مشاهده شماره شبا در سایت‌های اینترنتی وجود دارد. اما اگر این سوال برای شما مطرح شده که چگونه می‌توان شماره حساب را به شبا تبدیل نمود. باید ابتدا این نکته را بدانید که فقط برخی از سایت‌های معتبر چنین خدماتی را ارائه می‌کنند. یکی از این سایت‌ها هم سایت بانک یار است که نماد اعتماد الکترونیکی و پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته دارد. مراحل دریافت شماره شبا از روی شماره حساب عبارتند از:

1. مرحله اول ثبت نام در سایت

برای دریافت خدمات، کاربران باید حتماً در سایت بانکیار عضو شوند. عضویت نیز خیلی ساده است. هر کاربر می‌تواند شماره موبایل ثبت شده به نام خودش را بنویسد و یک نام کاربری با نام خودش ثبت کند.

2. مرحله دوم انتخاب نام بانک

پس از دریافت رمز عبور و نام کاربری، متقاضیان و کاربران سایت بانک یار می‌توانند وارد سایت شوند و نام بانک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

3. مرحله سوم انتخاب گزینه تبدیل حساب به شبا

در این مرحله کاربران باید گزینه تبدیل حساب به شبا را لمس کنند و با دقت کامل شماره حساب مورد نظر خود را در سایت بانک یار بنویسند.

4. مرحله آخر دریافت نام صاحب حساب

پس از نوشتن شماره حساب یک صفحه در سایت بانک یار باز می‌شود که حاوی اطلاعات هویتی نام صاحب حساب است. کاربران می‌توانند در این مرحله صاحب حساب را مشاهده نموده و در صورت نیاز شماره شبا را هم دریافت کنند.

چگونگی دریافت نام صاحب حساب

چگونگی دریافت نام صاحب حساب از شماره شبا در سایت بانکیار

اکنون که با مراحل دریافت شماره شبا و پیدا کردن نام صاحب حساب در سایت بانکیار آشنا شدید، ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چگونه نام صاحب حساب هنگام محاسبه آنلاین شبا امکان‌پذیر شده است و سایت بانکیار چگونه چنین خدماتی را ارائه می‌نماید؟

در ابتدا باید بگوییم که شماره حساب جزئی از شماره شبا است و امکان تبدیل نمودن این دو شماره به یکدیگر وجود دارد. حتی در سایت بانک یار امکان تبدیل شماره کارت به شماره حساب هم فراهم شده است و این‌ها تنها خدمات جزئی هستند که در سایت ما در اختیار کاربران و هموطنان عزیز قرار می‌گیرند.

در پاسخ به سوال شما باید بگوییم که سایت بانک یار یک نرم‌افزار آنلاین اینترنتی دارد که کاربران می‌توانند از آن برای دریافت اطلاعات بانکی خود استفاده کنند. این نرم‌افزار امن و مطمئن است و با سرعت بالایی امکان تبدیل اطلاعات بانکی را به یکدیگر فراهم می‌کند. فقط کافی است کاربران شماره حساب یا شماره کارت مورد نظر خود را با دقت در سایت بنویسند و یکی از گزینه‌های تبدیل را انتخاب نمایند. سایت بانک یار دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و در هر ساعت از شبانه روز نیز پاسخگوی کاربران است.

کلام آخر

گاهی اوقات پیش می‌آید که فردی برای شما پولی واریز می‌کند و یا شما قصد دارید برای شخص دیگری پول واریز کنید. اما نام او را نمی‌دانید و فقط شماره حساب را دارید. ما در این نوشتار روشی را به شما معرفی کردیم که با استفاده از آن می‌توانید نام صاحب حساب را از روی شماره شبا پیدا کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید با همکاران ما در سایت بانک یار تماس بگیرید.

 

بیشتر بخوانید : نحوه دریافت شماره شبا بانک سپه 

 

سوالات متداول کاربران

چند دقیقه طول می‌کشد تا از روی شماره شبا نام صاحب حساب را پیدا کنیم؟

اگر از خدمات سایت بانک یار استفاده کنید، پیدا کردن نام صاحب حساب از شماره شبا نهایتاً یک دقیقه طول می‌کشد.

آیا دریافت نام صاحب حساب از روی شماره شبا رایگان است؟

دریافت شماره شبا در سایت بانک یار یک هزینه جزئی دارد. اما اگر شما فقط نام صاحب حساب را نیاز داشته باشید، این فرایند به صورت رایگان در سایت انجام می‌شود.

پیمایش به بالا