دریافت شماره حساب از بانک تجارت

دریافت شماره حساب از بانک تجارت

آنچه در این مطلب می خوانید

بانک تجارت یکی از بانک‌های خوش‌نام و قدیمی کشورمان است که سال‌های سال است به مشتریان خود خدمات بانکی ارائه می‌کند. اما در سال‌های اخیر این بانک هم به جرگه بانک‌های الکترونیک پیوسته و امکان دریافت شماره حساب تجارت از طریق روش‌های اینترنتی فراهم شده است. اگر می‌خواهید بدانید این روش‌ها به چه صورت انجام می‌شوند، این مقاله را از دست ندهید.

 

نحوه دریافت شماره حساب از بانک تجارت

اگر شما هم هنگام خواندن این مطلب به فکر به روش‌های حضوری فکر کردید، احتمالاً آشنایی زیادی با روش‌های اینترنتی ندارید. درست است که دریافت شماره حساب از بانک تجارت صورت حضوری و از طریق دستگاه‌های خودپرداز این بانک امکان‌پذیر است، اما با وجود شهرهای شلوغ و پر ترافیک دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که برای انجام کارهای بانکی به صورت حضوری به شعب بانک مراجعه کند. در دنیای پرسرعت امروزی وقت طلا است و کسی قصد هدر دادن وقت ارزشمند خود در صف‌های شلوغ بانک و خیابان‌های پر ترافیک را ندارد. به همین خاطر اکثر افراد به فکر استفاده از روش‌های سریع‌تر می‌افتند. همین باعث می‌شود تا از روش‌های آنلاین و اینترنتی بهره ببرند. اما نحوه دریافت شماره حساب بانک تجارت به صورت اینترنتی چگونه است؟

دریافت اینترنتی شماره حساب بانک تجارت

شاید تصور کنید دریافت شماره حساب بانک تجارت به صورت آنلاین یک کار پیچیده است و دردسر زیادی دارد. اما اگر بدانید که سریع‌ترین و امن‌ترین روشی که می‌توانید از آن استفاده کنید، همین روش آنلاین است، کلاً روش‌های حضوری را کنار می‌گذارید و تمام کارهای بانکی و خدمات مورد نیاز خود را آنلاین دریافت می‌کنید. شما می‌توانید در سایت بانک یار خیلی راحت از نرم‌افزار آنلاین تبدیل شماره کارت به حساب استفاده کنید و شماره حساب بانکی تجارت را در عرض چند ثانیه بگیرید. اگر می‌پرسید چگونه این کار ممکن است. باید بگوییم که فقط باید شماره کارت خودتان را در سایت ما وارد کنید و ۱۲۵۰ تومان به عنوان هزینه تراکنش بپردازید. قطعاً این هزینه در مقابل هزینه‌ای که باید برای رفتن به بانک بپردازید، خیلی کمتر است. پس عجله کنید و در سایت بانک یار ثبت نام نمایید.

  • ثبت نام در سایت ما هم بسیار ساده است. اگر یک شماره تلفن همراه به نام خودتان داشته باشید، می‌توانید آن را در سایت وارد کنید.
  • حالا از طرف سایت یک کد تأییدیه برای شما ارسال می‌شود.
  • کد تأییدیه را در سایت بنویسید و رمز عبور نام کاربری خود را در سایت ثبت کنید.
  • حالا دیگر می‌توانید هر زمان که لازم داشته باشید از خدمات سایت ما استفاده کنید.

دریافت اینترنتی شماره حساب بانک تجارت

 

 اولین کاری که قرار است در سایت انجام دهید، احتمالاً تبدیل شماره کارت به حساب است. زیرا روش به دست آوردن شماره حساب بانک تجارت در سایت ما به این صورت است که کاربران باید شماره کارت خود را به این شناسه پرکاربرد تبدیل نمایند. حالا دیگر وقت آن رسیده تا شماره کارت بانک تجارت را دقیق و درست بنویسید و پس از پرداخت ۱۲۵۰ تومان شماره حساب مورد نظرتان را دریافت کنید. مراحل انجام تبدیل شماره کارت به حساب به همین سادگی بود.

توجه داشته باشید سایت بانکیار در کنار خدمت ذکر شده امکان دریافت شماره شبا بانک تجارت را نیز برای شما فراهم آورده است.

دریافت شماره حساب از سایت بانک تجارت

 بسیاری از بانک‌های معتبر از جمله بانک تجارت در سایت خود امکان دریافت شماره حساب را برای مشتریانشان فراهم نموده‌اند. شما اگر همراه بانک تجارت را داشته باشید، می‌توانید وارد اپلیکیشن بانکی خودتان شوید و شماره حساب بانکی را از سایت بانک دریافت نمایید. اما در صورتی که هنوز اپلیکیشن بانک تجارت را نصب نکرده‌اید، نگران نباشید. همچنان می‌توانید از خدمات سایت ما استفاده کنید. در سایت ما علاوه بر تبدیل شماره کارت به حساب بانک تجارت، امکان تبدیل شماره کارت به شبا تجارت و تبدیل شماره حساب به شبا بانک تجارت وجود دارد. البته تمام این خدمات برای همه بانک‌های ایرانی ارائه می‌شوند و فقط مختص بانک تجارت نیستند.

 

کلام آخر

دریافت شماره حساب از بانک تجارت دو روش دارد. اولین روش که همان روش حضوری و قدیمی است که دیگر کسی به سراغ آن نمی‌رود. روش دوم، روش آنلاین است. برای دریافت شماره حساب بانک تجارت هم می‌توانید همراه بانک تجارت را نصب کنید و از طریق سایت بانک شماره حساب بگیرید، هم می‌توانید در سایت بانک یار ثبت نام کنید و از طریق تبدیل شماره کارت به شماره حساب، این کار را انجام دهید.

 

سوالات

نحوه دریافت شماره حساب از بانک تجارت به چه صورت است؟

اگر قصد دریافت شماره حساب به صورت حضوری را دارید، باید به بانک مراجعه کنید. اما اگر می‌خواهید به صورت آنلاین این کار را انجام دهید، می‌توانید شماره کارت خود را به شماره حساب تبدیل کنید.

برای دریافت شماره حساب بانک تجارت به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

از طریق شماره کارت امکان به دست آوردن شماره حساب بانکی وجود دارد. بنابراین تنها اطلاعات مورد نیاز شما شماره کارت است.

پیمایش به بالا